Sunday, June 17, 2007

Rabarock 15-16.+6.2007

Nagu tavaks saanud olid 2 imelist päiksepaistelist päeva muusikat,melu,inimesi,sõpru ja meeletus kogusese alkot ja möllu ning teise ja kolmanada päeva naljad, millest vaid kohalviibijad aru saavad! ÜLETOODANG
Neljapäeval peale tööd oli küll päris kass peale, kui paduvihmas koju sõita ning pakid koti valmis ja magamiskott ja padi kaenlasse! Mõtled paramatult, fakking hell ,kui homme peaks sadama!
Tutkit, lõpptulemus on see, et mul on jälle poolalipp näkku päevitatud ja keha on mõnusalt alkoholist läbivettinud!Esimene öö oli telk härmas ja jääs ,sellele aitas kaasa mingi -2 kraadi! pole just lühikesepüksi ja tsärgi ilm!
Kui mul poleks meeletus koguses napsi sees old ,ma oleks kopsupõletikus või üldse võibolla mitte ärganud!Tavapäraseks saanud bändireview ka mida mul õnnestus hoomata!
Shelton San, - jõin telgis ei näinud , eemalt oli kosta
Poets of the Fall - väga energiline soome kraam, väga meeldis
Pedigree - liiga palju näinud seda , jõin õlut!
Apoptygma Berzerk - muljetavaladav, kuigi liiga palju covereid tundsin ära! rahvas rokkis täiega.
Tanel ja Päike - tegi paar uut lookest ka , 1 järjekordne hitiennustus on täitsa olemas, "võta aega" vol2 tulekul!Müstika, kuidas poiss töötab absoluutselt iga publikuga nagu kuld!
Datsuns - nagu oleks minu teemas bänd ja siis vaatasin ,et kurat pole ka ikka! kõige suurem hämming rabakal, kuna ei oska nagu üldse formuleerida arvamust! sellest.
Dagö - bänd mida ma kartsin kõige enam ,et "rokirahvas" ei võta omaks!Õnneks nii ei läinud! Meeletult hea live andis saatpalu & co! On meie vahel vahel Jää!
Clawfinger - ehk mu 3-s claw keika! Ma ei saa aru sellelst clawisiku kultusest, kõik eestlased jumaladavad seda bändi kui ebajumalat! sellist nii sooja vastuvõtu pole ühegi teise välisartisti puhul ma tähendanud! Ainuke bänd ,kes julges "eestlaste" peale crowdsurfi teha, bassimees pani järjekordselt rahvasse! MEeletu mosh lava ees, Rabiga kalaekuti saime kilode kaupa tolmu neelatud ning hääled ära karjutud! Seega ma parem ei hakka kirjeldama kui hea see oli! Ning lavaees publik hakkab ka juba looma, kohe kui keegi kukub on 5-6 kätepaari abiks ja krapsti üles ja täiega edasi! Clawfinger on samas ka hea, inimene peab olema nõdrameelne, kui julgeb claw ajal lava ette seisma minna!
ok siis võtsime viisijuppu üles ja laulsime Voodoot terve tee kuni Nacht Kluppi! see aasta tänu clawle sai alkoholi kontrollitud ka esimene päev ning mäletan kõike :)
Öölokaalis siis Onu Bella suvatses näidata meile oma genitaale ning ka paari uut lugu! Öösel sai telgis miinuskraadidega tudida! Kuni 7-8 aeg hakkas päike metsatukast paistma vaikselt! ahjaa meid oli 4 kaheinimese telgis, see võis ka päästa surnuks külmumise eest! Keit tuli siis pilsneriga telki küll ja kui sa ikka 8st hommikul peale hakkad kütma siis pole ime, et ma mingi 16-17 ajal suutsin kaotada pooleldi kõnevõime,tasakaalu ning kõik muud lisad ,mis käivad kaasas umbjoobega :)
Day 2 bändid
Agent M - kõige puhtama ja kenama heliga bänd kogu kupatuse seast! väga meeldiv ja tore asi kuulata
Metsatöll - Ma ei saa, ja ei hakkagi vist aru saama ,milles peitub selle ugriseahevi fenomen, et ta rahvale nii peale läheb! Lausa kultus,kas see on see eestlus,paganlus,juured ja crap! or what siiamaani ei näri läbi ! minu arust 1 jubedamaid asju mis ma kuulnud eal, noh töll on parem kui laibach vähemalt :P
Peer Günt - kahjuks jäi vahele, kuna lubatus sai, see aasta ka Hevikaraoket teha ning valitud looks osutus Godsmacki Voodoo! Sõbrad kõik lava ees supportimas, ei old mingit stagefrighti!it must of been the booze!
Nick Oliveri - täitsa riides oli poiss, ning minu jaoks kõige suurem pettumus kogu kupatuste nimekirjas, lootsin mingit muhedat maksahaaki otse näkku mõnusa stonerpunkrocki! Aga see mis lavalt tuli oli väga pussy!
Tharapita - jätsin teadlikult vahele, läkisn koju riideid vahetama, ei tahtnud festarid mingi ruigamisega ära rikkuda!
Pain - Selle bändi tappis ära kellaaeg, pimedas oleks see bänd väga coolilt ja creepy välja ikka paistnud! aga muidu buenos!
Kosmikud - söögipaus, taamalt kostis igareklaam tahvli taga :)
Electric Six - minu Highlight nr2 ,mis sulle lihtsalt kõige suuremaks üllatuseks näkku lajatas,naeratuse näole tõi ning kaasa laulma sundis! Dick Valentine on ikka härra meelelahutus , tuli ja lajatas otse lagipähe Danger Danger, highvoltage, Naked pictures, she is white,I buy the drugs, GAY BAR! jne jne nii naljakas oli vaadata publikut, kui rahvas laulab ja korrutab "jaa ma ostan narkootikume, kuna mina ostan narkootikume" funny! Meeletult hea bänd, kes toimis täiega ja rahva tantsima ja muigama pani ning pakkus tõsiselt positiivse laengu!palju huumorit oli nagu Jägermeister nime ütlemise eest 2000 taala ja scandinavian drummer, kätekõverdused jne!
Mr Lawrence - Lapsepõlve nostalgia laks täielik,keskas sai käidud nagu absull igal lawrence keikal! Ma ei hakka parem rohkem siin kirjutama mida see bänd mulle tähendas noorena ning kuidas ma nüüd,kaasa lauldes umbes miljard mõtet sekundis mõtlesin! Muljetavaldav oli kui chillilt Raud seda kõike võttis, ta ikka tundis ennast lavla ülimugavalt ja sai meeletult hea vastuvõtu osaliseks!
Minu jaoks on ikkagi Mr lawrence ja alati jääb:
You and I
We walked together
under the big big sky
You and I
We loved each other
under the big big sky
Some things will never be the same
under the big big sky
Laibach - Mr lawrence lõpetas minu jaoks parimal viisil üldse festari ning ma ei hakka ropendama siin selle bändi koha pealt!Parim võrdlus on Zlad välimusega tüüp
Kõige paremaks iseloomustavaks lauseks oleks tsiteerida Simon Cowelli American
Idolist "Honestly ,What was that?"
Siis sai joodud mingi poolakaga veel siidrit, kumbki ei saanud aru ,mida teine räägib! ning viimased õlled ära juua ning Aerosmithi koos laulda rabiga tõmbaks kokku selle aastase Rabaka!
Against all odds im Still Here! ja Naked pictures of your mother!

No comments: