Tuesday, June 12, 2007

I cant be who you are

Oi põrgulist nii palju oleks kirjutada, kui vaid seda fakking aega oleks! Mingid verstapostid ja quick ülevaated asjadest!

1.Placebo käis külas , järjekordne lapsepõlve lemmikute pauk tuli ära! sound mitte eriti hea, publik õudne nagu eestlastele kohane! aga special K ja runnign up the hill nimel oli asi totally worth it! Keegi vitupea viskas Molkot pudeliga ja Teenage angst ja Nanacy boyd ei tehtud ! spank ju estonia

2.möödus mõned päevad Ozzy osbourne in da house! Kui ma tahaks ma saaks kirjutada vähemalt kolm A4 täit hatemaili ! piirdun sellega, et mu final statment ja ma söön oma sõnu juba tuhendate korda! MA ei lähe enam eestis ühelegi suurkonzale, see tuim ja ignoratne pointless publiku rikub kogu konza elamuse ära ja tuled lihtsalt pissed off minema sealt alati! Wanker ei mänginud No more Tears ega I just Want You!

3. oi veel konzasi gootimetalit ka vahepeale Typo O Negative @ RockCafe! Peter Steel on suur ja õudne! i just dont get it , oleks asja kõige parem kirjeldus.

4. Mai sünna looduses, Pähklimetsa talus, Ryan Angelos tantsis ja mängis plaate! telgis on cool magada sai, rabarocki ajaks soojenduse ära teha!

Muidu misket Hispaania on good to go! oi raisk Andaluusia ja Valguse rannik siit me tuleme!

No comments: