Sunday, June 3, 2007

Linkin Park 25.05.07 @ Globen

Ma ei hakka vist kireldama emotsioone ,mis mind valdasid seoses selle ootusärevusega ,mis seda konzat ümbritses! Mul on kodus kõigest Linkin poster seinal ja Linkin on esimene artist kelle kõik plaadidi mul originaalid onolnud millenumi algusest saadik. Ometigi pole tegu mu lemmikbändiga vaid väga nostalgilise ja tähtsa bändiga minu jaoks. Trip tõotas ka huvitav tulla, kui kogu seltskonnast ma teadsin vaid kahte inimest ,kellega sain soomes tuttavaks provinssirock ajal ei old hullu misket! Tripi kõige hullem miinus oli see fakking laev ja klaustrofobia kajutid.Ehk ma ei sõida ever never enam paadiga rootsi , 2 päeva läheb raisku puhtalt, või valida 1000 eekuga rootsi lennata ots. Ok Globen siis rahvas mingi campis juba hommikust seal ees, et esimeste seas sisse saada sinna ning lava ette! mis ostutus täiesti mõtetuks.kuna kui me saime saali tunnike peale uste avamist oli lava ees ca 4-5 tuhat inimest juba ootamas, aga peale 3-4 lugu linkingult olin mina 2 meetrit lavast , go figure.
OK soojendas rootsi Blindside not su much, siis tuli newage emotüdrukute lemmikbänd 30 seconds to mars! Ma teadsin vaid ühe lugu nende esituses aga nad üllatasid meeldivalt! Jared Leto , pole lihtsalt pretty boy, vaid guy can rock!ok ok ok 3 tundi lava ees ootamist ja seismist, tulid One step closeri esimesed riffid ja siis oli olemas ka! Sellist hullu moshi ja tõukelmist ei old isegi slipknoti või deftones ajal, kui see mis rootsis lahti läks! nostalgia laks oli veel acapella pushing me away ja see rootsitüdruk leave out all the rest ajal!
setlist
One Step Closer, Lying from You, Somewhere I Belong, No More Sorrow, Papercut, Points of Authority, Given Up, Don't Stay, From the Inside, Leave Out All the Rest, Numb, Pushing Me Away, Breaking the Habit, In the End, Crawling, What I've Done, The Little Things Give You Away, Bleed It Out, Faint.
Ehk asi oli nii pro production,pillimängu oskus, nostalgia pauk, + super sound ja publik! = NIN kui parim livekeika mis ma näinud on tõugatud troonilt!
Veidi meenutsi , I WAS THERE!

1 comment:

Unknown said...

"newage emotüdrukute lemmikbänd 30 seconds to mars" :D vahva ,) ma pole end küll kunagi newage emotüdrukuna näinud, aga what-a-hell... ;)
nb: ma varem pole su blogi lugenud, praegu sain Liisi blogist lingi siia, siis tekkis kohe huvi, et mis sa LP kohta oled kirjutand. ,)