Friday, November 9, 2007

3 päeva ja 3 filmi

Kodumaal tagasi, vaja ruttu kino ja filmid ette võtta mis pole näinud ja mis tulemas!
krt nii palju asju häirib et ma pean sappi ja paska pritsima lihtsalt veidi
Esimene üllitis oli siis American Gangster - ilgelt suur hype ja promo sees ma arvasin et kordub eelmise aasta tragöödia ,et antakse halastus oscar nagu Scorsese sai, et vaene Ridley oleks pidanud ju vähemalt Aliens eest saama, aga papi vist hakkab sussi viskama ning see almost sama suurejooneline kui Gladiator.Haibime rahvale hakkab meeldima ning vanakene saame tänada akadeemiat! Denezeli vastu pole mul ever midagi ta läheb koos Deppiga samasse patta, et vend ei tee ühtegi sitta filmi.Aga mis ta oli siis raisk, Võtame Blow segame sinna juurde veidi Training Day-d ja törtsu Ristisisa triloogiat ja mis me saame , pathetic ripoff.Ausalt ma olin väga pettunud ja My man ma huviga ootan raisk mitu nominatsiooni see käkk saab :)
Teine muuvike oli film, mille preview ma broneerisin kohe kui treilerit nägin, ehk mu lapsepõlve mängupõrguluse lemmik agent 47 aka Hitman.Operaatori töö täiesti super, ning loomulikult ei saa teha filmi palgamõrvarist, kes järjest inimesi notib! Usa peab sinna mingi eide toppima ja tunded ja armtu tapja ikka lõpuks ei vajuta päästikule , otsige elu raisk! Huumori ja pluss poolepealt tuleb esile tuua, et kui ikka seal inimesi tulistatakse lihatükke lendab ja tunned läbi ekraani kuidas kuulid läbivad kehasi! Huumorinaelaks on Prisoni Bagwell ja Losti Desmond mängivad venelasi andetult eriti viimane kelle tegelase nimeks on Udre... kellel on õpetatud selgeks paar vigast venekeelset lauset, millest isegi venelased aru ei saa :) muidu tore shootekas, aga sisutu ja reostatud ära tunnete ja armastusega ning haiseb sequelite järgi!
Kolmandaks oli siis Josh Hartnettiga vampiirikas 30 days of night filmike, mis oli ikka tõsiselt häiriv ja sünge film! spook kohti lademes ning filmi teine pealkiri võiks olla The Butcher, kuidas Hartnett kirvega inimestelt päid maha raiub! aga õudukatest kindlasti selle aasta 1 pädevamaid ,sest õudakas peab sind häirima Saag 4 sellega eriti hakkama ei saanud! ja 1 vampiir ole üksühele Manson lookalike!oehh.. ma pean varsti väikse pausi sisse tegema! Pöff pole enam mägede taga!

No comments: