Monday, September 1, 2008

Guess thats why they call it the Blues

ajee back again!
vahepeal oli küll tunne, et toru on täiesti tühi! pauer on tühjaks imetud igast rumalate ja veel rumalamate inimeste pärast! aga inimmõistus suudab mind siiamaani täielikult üllatada ja shokeerida, kuidas inimesed on suutelised täielikult kaotama mõtlemisvõime kui astuvad oma rutiinsest elukeskonnast välja!eriti reisidel! ning see koonerlus ajab ka suht sita keema! näide - sa ostad endale inglismaa ringreisi mis plekib mingi 15 kilo ja siis sa vorbid endale 10 moosisaia käekott ja siis võtad mul keset picadilly circust londonis varukast kinni ,et kus ma neid süüa tohin! dääm naine sa maksad 15 kilo reisi eest ja ei leia 100 eeku et endale praad osta? tahad kuiva moosisaia süüa keset londonit?tglt ma ei saa eetilisetel kaalutustel seda lõputut nimekirja jätkata!kuna seda loevad ka mõned inimesed ... :P
Kuigi so far oli ainuke koht euroopas kuhu ma ei tahtnud minna ja mida ma põlgasin more than ever see oli Italy! siis toscana natuke leevendas mu vaevnu selle riigi suhtes! seal need inimesed polegi nii munnid ja seal on lausa chillim! aga nüüd ootab mind ees 2 grandtouri italist ja siis viimase võimaluse annan sellele saapakujulisele riigile! ja loodetavasti järgmine aasta või never ma ei pea sinna enam minema :) jube raske on mingi nädlaga kohtuda ja näha kõiki tähtsaid ja kalleid inimesi,suht off the track tunne pidevalt! aga novemebrini tuleb veel raha kokku kühveldada et siis 2 kuud siin nautida mõnusat kaamost... ahjaa pöffiks saab kenasti koju...

No comments: