Wednesday, January 16, 2008

the closing of the doors!

Ilgelt palju filmiposte on tekkinud viimasel ajal! pean taastama ikka korralikud hatemailid ka :)
Uue aasta hakul ma olen ühe enam mures selle fakking amerikaniseerumise pärast! its all happening ! kui mingi 5-6 aastat tagasi mu hea sõbra Artiga naersime,ja küsisin , et kuidas on võimalik et need redneckid elavad ostukeskustes nagu Wall ja K-Martides! siis nüüd märkamatult on meil see sama pask kätte jõudnud viru keskuse näol! teine huvitav fenomen mis väga armageddonit kuulutab ,mis ma täna ajalehest lugesin!Nimelt hannes võrno uus tulevane saatesari, mis minu silmis paistab välja nagu kodumaine versioon Oprah või Springerist! ehk thats all we neeed Oprah ja shoppingmalls :) ning ainuke eristamis element on ,et me pole veel ülekaalulised! ahjaa 1 asi tuli veel meelde, sul peab olema Navigator või Escalade!Autod millega Eestis on jube mõnus sõita ja võttes arvesse, et rooli taga istub mingi 162 cm pikkune lilliputt, on tõesti hea auto ostnud! Õudne riik , kus sa oled kolmas maailmasõda???? Darwini teooria ei paista kohe üldse toimivat!

1 comment:

Anonymous said...

"Meie" = Oprah, Võrno on siis jah midagi Springeri poole...