Saturday, September 15, 2007

Hold me closer tiny dancer

Olid väiksed spekulatsioonid aga need lükati kenasti ümber! Ma olen korralik ma ei kiru publikut! See oli nagu ikka! aga Elton ja ta live band, phakking uskumatu!
Käsi südamel parim ja kvaliteetseim asi mis ma kodumaa pinnal näinud ja kõrvu paitanud!
Lives ära kuulata jutti Tiny Dancer,Daniel,Rocketman,Guess thats why they call it the blues! ja minu suureks õnneks mu kõige vihatumat "lõvikutsika" lugu ei tuld juhei:P
Puhas kuld ballaadid ja Im Still standind ja Crocodile Rock :) igat senti väärt konza! ja heli oli paigas ning ma bettin ,et asi on ikka tihendis! saab küll suurhallis hea heliga asju nautida!
Ma saan nüüd oma tripil neid emotsiooone seedida aga nagu ma juba ennem olen mämmutanud, guys a genius!

Hold me closer tiny dancer
Count the headlights on the highway
Lay me down in sheets of linen

Videoks puhas klassika Almost Famousist!

No comments: