Friday, August 31, 2007

You dont need to bother!

niisiis 30.07.2007 oli viimane kontoritöötaja päevake mul senise maapeal käidud kilomeetritel! Edasi on võõrad maad ja võõrad rahvad ja kliimavöötmed :)

tinkur kirjutab oma blogis ka minu fatalismist ning life is a river kid teooriast!
Aga nii fakking ongi just go with the flow! nahhui vaja stressata asjade pärast mida ei saanud või milles sa ebaõnnestusid!Sest lõpuks on see asi kas nii pidi minema või asi pold ettenähtudki, milleks pushida!
Eile sai Artiga taas filosoofia 10 peale aetud ning musa,maailm,poliitika ja naised paika joodud ning selle käigus ka avastus , mis on kahekõrva vahele jäänud Stone Sour ja nende Bother!
Ehk ma ei tea kas keegi üldse mu neid lugusi siin kuulab aga see on siis järjekordselt one of those songs! :) Its a state of mind ja ma näen seda kõikjal mu ümber ,esemed muutuvad laulusõnadeks!

1 comment:

Matinee said...

Oi, lugu on hea! Kasabian muidugi ka ja üldse su üllitised siin.